În baza prevederilor HG nr. 1336/2022, pentru aprobarea aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice Spitalul orășenesc baraolt scoate la concurs un post vacant contractual de Registrator medical (M)
Denumirea postului: Registrator medical (M)
Nivelul postului: de execuție
Structura în cadrul căreia se află postul vacant: Laboratorul de analize medicale
Perioada: nedeterminată
Timpul de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată
Conform art. 35 alin.(1) din HG nr. 1336/2022, dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente:
» formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.2;
» copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
» copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
» copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
» copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberatede angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
» certificat de cazier judiciar;
» adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
» certificatul de integritate comportamentală;
» curriculum vitae, model comun european;
» chitanța de plată a taxei de concurs
Taxa de concurs: 50 lei
Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din HG nr. 1336/2022 în vederea ocupării postului vacant sunt următoarele:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003-Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
» are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
» cunoaște limba română, scris și vorbit;
» are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
» are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
» îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
» nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
» nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
» nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice de participare la concurs:
» Nivelul studiilor: Diplomă de studii medii de specialitate sau diplomă de studii medii
» Vechime: 6 luni vechime în activitate
Calendarul de desfăşurare al concursului:
- 28.04.2023 - publicarea anunțului
- 28.04.2023 - 12.05.2023, ora 14:30 - termenul de depunere a dosarelor;
- 16.05.2023, ora 13:00 - selecția dosarelor de înscriere la concurs;
- 16.05.2023, ora 15:00 - afișarea rezultatelor selecției dosarelor;
- 17.05.2023, ora 15:00 - termenul de depunere a contestațiilor;
- 18.05.2023, ora 15:00 - afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor;
- 22.05.2023, ora 10:00 - proba scrisă ;
- 22.05.2023, ora 14:00 - afişarea rezultatelor de la proba scrisă;
- 23.05.2023, ora 14:00 - termenul de depunere a contestațiilor;
- 24.05.2023, ora 14:00 - afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor;
- 25.05.2023, ora 10:00 - interviul;
- 25.05.2023, ora 14:00 - afişarea rezultatelor de susținere a interviului;
- 26.05.2023, ora 14:00 - termenul de depunere a contestațiilor;
- 29.05.2023, ora 14:00 - afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor;
- 30.05.2023, ora 14:00 - afişarea rezultatelor finale
Dosarele de înscriere se depun în perioada 28.04.2023-12.05.2023, la sediul Spitalului Orășenesc Baraolt, str.Kossuth Lajos, nr.202, biroul RUNOS, de luni pâna vineri în intervalul orar 08:00-14:30.
Informații suplimentare se pot obține la biroul RUNOS aflat la sediul unității din orașul Baraolt, str. Kossuth Lajos, nr. 202, tel.: 0267377715.
Manager interimar,
jur. Rend Kármen-Timea
BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea prin concurs a postului vacant de Registrator medical(M) în cadrul
Laboratorului de analize medicale al spitalului
TITLUL VIII - Asigurările sociale de sănătate (Cap. I, Cap. II, Cap. III)
TITLUL IX - cardul european și cardul național de asigurări sociale de sănătate
Sistremul de operare Windows: autentificarea ca utilizator, suprafața de lucru Windows, gestionarea ferestrelor și comenzile meniului de control, familia de butoane;
Microsoft Word: lansarea și închiderea aplicației Word, bara de instrumente, crearea unui document nou, modificarea unuia existent, salvarea și tipărirea;
Microsoft Excel: crearea de tabele, crearea și utilizarea formulelor de calcul, sortarea, transferul de informții între aplicațiile Excel și Word.
Manager interimar,
jur. Rend Kármen-Timea